2012. március 3., szombat

KÁLYHA KÖLTÖZKÖDÉS MIATT ELADÓ, KOMOLY ANTIK DARAB - Jelenlegi ára: 1 Ft

Költözés miatt sajnos eladó a képeken látható csodálatos kályha, a korának megfelelő, de nagyszerű állapotban.
Magassága 130 cm, az alsó talprész 50 x 50 cm.
A füstcső bekötés magassága 105 cm, a füstcső csatlakozás mérete 118/120 mm.
A kályha súlyát nem ismerem, de nagyon nehéz, több embernek kell megemelnie.
Az öntöttvas részek nagyon jó állapotúak.
Lemezt nem találni benne, minden öntvény és öntöttvas.
A nikkelezést mi nem szidoloztuk, nekünk így patinásan tetszett.
Belül samottos, a samottozást szükség szerint javítani kell, illetve lehet.
Eredetileg különféle kezelőszervekkel készült, ezek most nem működnek, valószínűleg valaki
besamottozta őket belülről, ezt soha nem vizsgáltam, mert a kályha tökéletesen működött ezek
nélkül is.
(Ezek a kezelőszervek voltak felül a kályha jobboldalán egy huzatszabályozó, és baloldalt alul egy rostély mozgató. Ezek egy szakszerű kézben újra működtethetők szerintem, de mint hangsúlyoztam a kályha ezek nélkül is tökéletes)
Rendkívüli meleget ad, fűtöttem benne fával és szénnel is, de a mi kis lakásunkban a fatüzelés bőven elegendő volt, a szénnel nagyon meleg volt.
Az alsó hamuzó ajtó mögötti hamuzó fiókját kell üríteni időnként.
A hamuzó ajtó feletti ajtó (tűztér ajtó) mögött közvetlen a tűztér található.
A huzatot a hamuzó ajtó, vagy a tűztér ajtó nyitásával lehet szabályozni.
A tüzelőanyag a felső tetőn adagolható.
Hátul a füstcső csonkot körülveszi egy öntvényből készült párologtató/víztartó szerkezet.
Én kb 20 éve vásároltam a kályhát árverésen, igen magas összegért.
Nagyon jó szolgálatot tett, messze földről érdeklődtek utána.
A kályha korát nem ismerem.
Most, hogy költözködünk, sajnos el kell adnom.
Fontos! Az aukció lejárta után a kályhát egy héten belül el el kell szállítani, ehhez kisteherautó kell, a szállításban nem tudok segíteni. Nem tudok segíteni a kályha megemelésében és a lakásból való kiszállításában sem.
A háztartásban sincs senki aki segíteni tudna, sőt embert sem tudok hozzá szerezni. Tehát úgy jöjjön a kályháért a kedves vevő, hogy hozzon magával még legalább 2 embert.
Kérem ezt vegye figyelembe.
Pest Megye Nyáregyházáról kell elszállítani!!
FONTOS!! Mivel költözünk a kályhát a licit lejártakor el kell vinni 1 héten belül. Ezért ha bármilyen kérdése van akkor a licit lejárta előtt kérdezzen. Ha a személyes átvétel meghíusul akkor  már nem tudom az aukciót újraindítani. Én minden információt igyekeztem megadni, ha bármi felmerül kérem kérdezzen, hogy ne maradjon semmilyen nyitott kérdés. Kérem vizsgálja meg a képeket kinagyítva is.
Nem szoktam zárt aukciót meghirdetni, de most kivételt teszek, minden kedves licitáló licitálhat aki megfelelő pozitív értékelésekkel rendelkezik.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-13 19:58
. KÁLYHA KÖLTÖZKÖDÉS MIATT ELADÓ, KOMOLY ANTIK DARAB - Jelenlegi ára: 1 Ft